Hallo mensen,

Mijn nieuwe webshop ShampooShampoo.nl is sinds vorige week actief. Ik verkoop hierop bekende beautymerken, zoals Balmain, Panasonic en Sebastian. Mochten jullie nog tips en tops hebben betreft mijn webshop dan hoor ik dat graag!

Hey,

vind het een mooie webshop! alleen als ik op een product klikt, krijg ik dit als informatie:

Artikelnummer:
4,08E+12
EAN Code:
4,0845E+12

en volgens mij hoort dat niet of wel? zou wel ergens een foutje in zitten
Thanks, hoort niet nee. Ik ga er meteen naar kijken! Sorry mod, wou een productpagina laten zien voor de test en niet alleen de homepagina, my bad!
Het geeft niks. Het kwam een beetje over als linkspam, wat we helaas wel eens vaker zien zodat anderen zich hoger willen ranken in Google. En dat willen we graag voorkomen, alleen vallen de goeden soms ook onder de kwaden in dit geval.
Je webwinkel voldoet in twee opzichten niet aan de wet: je biedt geen mogelijkheid om achteraf te betalen en je hebt het recht van retour niet op orde (want je geeft de klant te weinig tijd om te retourneren en neemt zelf te veel tijd om terug te betalen). Voor dat laatste heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) ook aan kleine webwinkels onlangs boetes van € 50.000 opgelegd.
Als ik over de slides ga krijg ik de tooltip "slide 6" of "slide 3". Lijkt me ook niet echt proper
Thanks voor jullie tips heren! wordt zeer gewaardeerd

Reageren