Misschien klinkt dit stom maar ik krijg deze error als ik een foto wil opslaan.

Not Found

The requested URL /pix.php was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Moet ik dan gewoon een map op de server zetten met de naam pix.php.

Of moet er wat geschreven worden en hoe ziet dat eruit.

Alvast bedankt voor het lezen en misschien jullie hulp.
Ik wileens even kijken naar hoe en wat. Het kan niet heel veel code zijn. Zal zo de documentatie even doorkijken.

Hoe staan je instellingen voor wat betreft de API in Pixlr zelf?
Weet je daar wat van? Of heb je een screenshotje?
Nee die hebben we niet, er vanuit gegaan dat de module gewoon na install zal werken, kunnen ook niets
in de admin toevoegen of iets dergelijks, zoals api key etc, weet ook niet of dit hiervoor geld, maar dan zou het in het script aangepast moeten worden.

Zelf als men de cover/omslag foto wil aanpassen werkt dat ook niet, blijft vreemd. maar komt goed.
Maar, jij hebt bij Pixlr toch ergens opgegeven dat zij pix.php moet benaderen op je website?
Dat zal de site vast niet zomaar verzinnen?

Update:
Ik heb gekeken, en de nieuwe URL staat vermeld in $_GET['image']. Deze moet je dan downloaden:

<?php
file_put_contents("foto.".$_GET['type'], file_get_contents($_GET['images']));
?>

Dit is even wat korte code, maar als je het goed wilt doen moet je er foutafhandeling in bouwen, en bij voorkeur ook even op een IP-adres controleren van de Pixlr API om te voorkomen dat wildvreemden je foto's aanpassen.

Ook moet je kijken of je de URL van de oude foto kan ophalen, zodat je hem kan overschrijven.

Probleem opgelost, was binnen 10 min geregeld.
Fijn dat het opgelost is!
In iedergeval iedereen bedankt, nu het volgende. via deze link http://bendll.nl/index.php?do=/pinboard/

Ziet men de naam Pinboard, dit willen wij veranderen, uiteraard hebben we gezocht in de map en alle files pinboard maar kunnen nergen het woord terugvinden of de link, heeft iemand een tip zodat we deze link kunnen vinden.

Reageren