Hi mensen, een vraagje aan de php experts!

Ik heb een rss FEED link gevonden en wil weten of ik hiervandaan data kan halen om in me eigen website te posten.

https://energiemanager.nl/bb/index.php?-table=D2D&-action=feed&-cursor=0&-skip=0&-limit=30&-mode=list&-sort=D2D_ID+DESC

[size=xsmall]Toevoeging op 25/12/2016 17:19:28:[/size]

Errors
Permission to perform action 'feed' denied. Requires permission 'rss' but only granted 'view,link,list,find'

Ingelogd krijg ik dit als ik erop druk
Dan moet je de beheerder vragen voor feed-rechten.
Arïen zojuist aan de tel gezeten met de beheerder, helaas kunnen ze niet de rechten verlenen, anders heb ik ook rechten om andere gegevens in te zien en te wijzigen. Wel mag ik data halen uit mijn eigen database waar ik wel bevoegd voor ben. Is er een andere optie om data uit mijn eigen database te halen behalve rss feed?
Ik ken dit systeem verder niet. Hebben zij geen klantenservice of speciaal ondersteuningsforum?
Helaas niet. Dit systeem heet Xataface en is gekoppeld aan onze buitendienst vertegenwoordigers. Zodra een werknemer een order schrijft komt hij in het systeem(xataface).

Op mijn website ben ik bezig om een dashboard te maken voor onze buitendienst vertegenwoordigers waar ze kunnen zien welke datum ze hoeveel orders hebben geschreven en de statussen ervan. Daarom heb ik een script nodig die data haalt uit Xataface (energiemanager.nl/bb )

Zou dit mogelijk zijn denk je?
Met cURL kan je wel geautomatiseerd inloggen. Maar wat er daarna gebeurt, daar heb ik geen zicht op.
Hmm dat zou ook een optie kunnen zijn idd. met cURL kan je een pagina downloaden met alle data erin! wat ik tenminste heb begrepen op google!

Ik hoef dan alleen de link aanpassen naar per medewerker.

Ik ga even googlen en kijken of het me gaat lukken ! bedankt

Reageren