Heeft iemand wel eens spam op zijn site gehad? En hoe kom je er vanaf.
Ik krijg af en toe een popup scherm met een of andere reclame voor een dieet. Als ik mijn css code bekeek via firefox zag ik een onbekende url onderaan staan....
?Onbekende gebruiker
30-09-2005 17:35
Zit je op een gratis host? Dan is het heel normaal dat is de vergoeding die ze vragen
Als bas dit leest:
ALS EIGENAAR VAN EEN SITE HEB JE OOK JE VERANTWOORDELIJKHEDEN, ZOALS SPAM BANNEN WANEER JE DAT KAN. EN DAT KAN, EN TOCH NOG STEEDS RECLAME! 1 KEER 10 MINUTEN SCHEELT 20+ MINUTEN PER DAG AAN VERWIJDEREN.
KOM OP, ALSJEBLIEFT, STOP DE VERLOEDERING VAN DE WEBSITE.
(even in caps om indruk te maken ^^, en valt wat beter op)
Nee, het is geen gratis host. Maar ik heb wel even doorgesurft: waarschijnlijk is het te wijten aan de gratis nedstat teller. Die heeft nu een nieuwe eigenaar en die gooit er pop-ups op...
Ik zat eigenlijk te denken aan een php scriptje. Eigenlijk wil ik alleen maar weten hoeveel beaoekers ik krijg. Wat heb je nou eigenlijk aan al die overige informatie.
Je hebt wel wat aan die andere info,... Bijvoorbeeld het feit of men nog met een 800*600 scherm langs komt. Of... dat jouw doelgroep wel allemaal de browsr gebruikt met de plug-ins die jij verwacht...