Hoe kan ik met javascript de rechter menu balk aanpassen? Op een site had ik gezien dat zij een custom menubalk hadden. En niet zo'n standaard van google. Ik ben benieuwd of jullie weten hoe dit moet..
Die website is atm down..
Maar ik bedoel, als je nu op je rechter muisklik drukt krijg je (bij google) zo'n menu naast je cursor. Maar bij die ene site die nu down is, als je daar op rechter muisklik drukte, kreeg je een heel ander menu. EN ik dacht dat ik dit met JS kon maken.
Dat kan, zijn een hoop tutorials voor te vinden. Maar of een custom rechtermuisklikmenu wenselijk is is een tweede. Waarom zou je het normale eigenschappen-menu van de browser willen overschrijven?
Zodat mensen niet (bij element inspecteren) iets kunnen aanpassen zoals een hidden field. En een eigen menu balk is cool ;) :P
De eigen die 'Inspect element' gebruiken zijn webdevelopers. En die zullen echt wel een truukje kennen om een omweg te vinden.
Verder is het gewoon symptoombestrijding en dient het rechtermuisklikmenu ook voor andere nuttige dingen.