Door
- Rob -
op 05-01-2017 22:59
gewijzigd op 05-01-2017 23:11
2.127 views
Hallo!
Zou ik wat tips kunnen krijgen over de aankleding van de volgende administratie login:
novarabank.eu
Alstublieft geen tips over de achtergrond, deze kunnen de admins van het paneel zelf instellen.
Het is de bedoeling voor het spel Habbo Hotel. Op Habbo Hotel kun je bedrijven oprichten, en ik wou hier graag een paneel voor maken. Ik wil het paneel zo professioneel mogelijk laten overkomen, niet dar er opeens allemaal verschillende kleuren door elkaar zijn (wat er niet uit ziet vind ik). De bedoeling van het paneel is voornamelijk rangen bijhouden/mensen promoveren, degraderen en ontslaan en een forum netzo als dit forum met daarin allerij informatie over het bedrijf (op habbo hotel)
[size=xsmall]Toevoeging op 05/01/2017 23:12:52:[/size]
Het oogt niet echt Habbo-achtig, en zelfs de naam zegt niks. Zet er een blokje neer wat met uitleg over het spel, desnoods een mooie illustratie of videootje die in rap tempo duidelijk de bedoeling van het spel uitlegt. En verder nog wat Habbo-poppetjes die ik op meer dan een gros van de Habbo-fansites tegenkom.
Dit oogt nu gewoon te zakelijk voor een Habbo-spel.
Ikzelf begrijp eigenlijk niet wat voor toevoeging dergelijke MMORPG text-based spellen op de RPG-versie van Habbo.com zelf hebben.