Inderdaad ... een vage titel ... en ook een vaag 'probleem'.
Ik was vandaag bij iemand en liet daar een website van mij zien op diens oude ipad. De website werkte prima, maar ineens kreeg ik te horen dat ik een spelfoutje had gemaakt. Er stond 'besteflormulier' in plaats van 'bestelformulier'. Vreemd ... ik had alles toch goed gecheckt en door de spellingscontrole gehaald. Maar goed ... even later dus nog twee foutjes ... ik schreef het woordje 'zefl' in plaats van 'zelf'. Aha! Een patroon. Ik schrijf blijkbaar de combinatie 'lf' als 'fl'. Raar! Waarom had ik dat zelf niet gezien? En waarom de spellingscontrole ook niet? Toch de website gelijk maar even checken op m'n telefoon ... en wat schetste mijn verbazing (maar eigenlijk ook niet). Daar klopte het gewoon wel. En inmiddels op diverse andere browsers ook gecheckt, zelf via browsershots meer dan 150 browsers getest (ook safari), en alles klopt. Overal staat gewoon 'zelf'. Het lag dus aan die betrfeffende ipad. Maar nu ben ik dus heel benieuwd wat dat veroorzaakt zou kunnen hebben. Hoe kan het dat ineens een combinatie van 2 specifieke letters wordt omgedraaid? Iemand daar toevallig een mogelijke verklaring voor?
1.435 views