Ik ben aan het kijken of ik iets kan maken in php om een bestaande xml bestand makkelijk aan te passen.
In een bestaand xlm bestand hoeven namelijk maar elke keer 2 velden aangepast worden. Nu moet ik dit steeds via kladblok doen en het zou het makkelijker maken als ik gewoon 2 invulvelden heb met bijv naam en adres en als ik deze invul het vervolgens opgeslagen word in een nieuw xml bestand maar wel met alle andere bestaande gegevens die er al instonden.
Is dit mogelijk met php?
Dit zijn de enigste regels die elke keer aangepast zouden moeten worden.
<PROJECTNAME>Remco</PROJECTNAME>
<FILEDATE>20170420121854</FILEDATE>
[size=xsmall]Toevoeging op 20/04/2017 18:14:57:[/size]
Remco op 20/04/2017 17:54:20
Hallo,
Ik ben aan het kijken of ik iets kan maken in php om een bestaande xml bestand makkelijk aan te passen.
In een bestaand xlm bestand hoeven namelijk maar elke keer 2 velden aangepast worden. Nu moet ik dit steeds via kladblok doen en het zou het makkelijker maken als ik gewoon 2 invulvelden heb met bijv naam en adres en als ik deze invul het vervolgens opgeslagen word in een nieuw xml bestand maar wel met alle andere bestaande gegevens die er al instonden.
Is dit mogelijk met php?
Dit zijn de enigste regels die elke keer aangepast zouden moeten worden.
<PROJECTNAME>Remco</PROJECTNAME>
<FILEDATE>20170420121854</FILEDATE>
Het mooiste zou zelfs zijn als het xml bestand gemaild word naar mijn mail adres ipv downloaden