Hallo,
Ik heb jsTree gebruikt icm. PHP/MySQL. De tree wordt nl. gevuld vanuit dB.
Dit werkt goed op mijn eigen ontwikkel omgeving (VDI/Localhost).
Vervolgens heb ik dit over gezet op een ontwikkel server. Daar werkt het ook!
Vervolgens met een release script is alles 1:1 over gezet naar de test en de acceptatie server. Op beide omgevingen werkt het niet!!!????? Er komt een rond draaiend 'wieltje', het blijft hangen. Geen PHP error.
Waar kan dit nu aan liggen?
Ik begrijp jQuery draait in de browser van de cliënt. Dus op zich heeft het niet echt iets met de server te maken, hoewel de tree via PHP/MySQL(- json_encode) gevuld wordt.
Het is ook dezelfde browser waar ik de ontwikkel server en de test/acceptatie server mee benader, dus het kan denk ik niet aan de browser (instelling) liggen.
Kan het met coachen van de server te maken hebben? Ik bedoel ik heb de applicatie uitgebreid met jsTree en met jQuery 2.1.13
Andere delen van de applicatie wordt jQuery 1.7.1 gebruikt. Volgens mij zijn de servers na de release niet gereboot.
Ik krijg ook geen errors met fout opsporing/console van de browser (F12). Ik bedoel de paden ed. kloppen.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Of waar je nu verder moet gaan zoeken?
De servers worden op de 3e dinsdag van de maand gereboot, dan weet ik of caching het probleem evt. De oorzaak is.
Nico
2.331 views