En hoe luidt de foutmelding? Het kan namelijk zijn dat de vorm van de query niet klopt. De resultaten van een syntactisch incorrecte query ophalen gaat sowieso niet lukken.
En hoe luidt de foutmelding? Het kan namelijk zijn dat de vorm van de query niet klopt. De resultaten van een syntactisch incorrecte query ophalen gaat sowieso niet lukken.
Dit is de fout:
Notice: Use of undefined constant mysqli_ASSOC - assumed 'mysqli_ASSOC' in /home/harry-arends.nl/public_html/event/printEntryTotal.php on line 107
Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 2 to be long, string given in /home/harry-arends.nl/public_html/event/printEntryTotal.php on line 107
En dit het stuk script:
<?php
// set some text to print
if(!$result || ($numberCombination < 0)) { }
elseif($numberCombination > 0) {
for($i=0; $i<$numberCombination; $i++) {
$pdf->AddPage();// add a page
$Row = mysqli_fetch_assoc($Result);
$sqlCountry = "SELECT * FROM country WHERE ISO_A3 = '".$Row['competing_for_country']."'";
$ResultC = mysqli_query($dblink, $sqlCountry);
if(!$ResultC) {"There is een error opening Country table; ".mysqli_error($dblink);}
$RowC = mysqli_fetch_array($ResultC, mysqli_ASSOC);
Inderdaad, namen van constanten zijn case-sensitive, gebruik dus MYSQLI_ASSOC, of wellicht beter, simpelweg mysqli_fetch_assoc() (of misschien nog beter, de object-georiënteerde variant).
In bovenstaand fragment gebruik je fetch_assoc() en fetch_array() door elkaar, waarom?
Inderdaad, namen van constanten zijn case-sensitive, gebruik dus MYSQLI_ASSOC, of wellicht beter, simpelweg mysqli_fetch_assoc() (of misschien nog beter, de object-georiënteerde variant).
In bovenstaand fragment gebruik je fetch_assoc() en fetch_array() door elkaar, waarom?
Al deze scripts heb ik in 2010 als een NIET-Programmeur gebouwd. Was allang blij dat ik het resultaat kreeg wat ik wenste.
Na mijn CVA afgelopen jaar is het voor mij erg moeilijk geweorden om dit soort snel te bevatten of überhaupt uit te voeren. Ik moet de wereld zo gezegt opnieuw uitvinden.
Daarom waardeer ik alle suggesties maar het is voor mij opdit moment onmogelijk pom het hele systeem om te bouwen, ben nu aan het proberen de boel weer foutloos te krijgen.
Opsich kan je met een editor prima 'search & replace' acties uitvoeren. Je moet wel het verschil tussen beiden weten. Maar met 'assoc' zit je vrij safe in wat je wilt bereiken.