Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een bingo spel kan maken. Betreft een multiplayer bingo spel, waar mensen zich aan kunnen melden en bingo kunnen spelen.

In het kort:
- Het moet een 75 ballen bingospel zijn, waarbij je per ronde 5 prijzen kan winnen (1 winlijn / 2 winlijnen / 3 winlijnen / 4 winlijnen / volle bingokaart). Prijzenpot wordt verdeelt via een in de backend in te vullen percentage verdeling met een separaat percentage voor voor de ingelegde coins / munten (dat ik bijvoorbeeld af kan wijken van de 100% die in de pot gaat, bijvoorbeeld 10+20+20+20+40=110%). Voor de prijzenpot kan een startbedrag worden ingesteld.
- Mogelijkheid om een bingokamer in te plannen, bijvoorbeeld tussen een bepaald tijdstip een kamer openen met extra grote prijzen.
- Er moet een chat aanwezig zijn die gebonden is aan de bingokamer waar met op dat moment speelt
- Mensen moeten zich aanmelden om mee te kunnen spelen
- Mensen spelen enkel met 'coins' o.i.d. (dus geen betaalde bingo / stortingsopties / uitbetalingsmogelijkheden)
- Nieuwsbrief mogelijkheid moet aanwezig zijn
- Er moeten een aantal functies in de backend zitten die nader te bepalen zijn.

Denk jij dit te kunnen maken dan kom ik graag met je in contact om de verwachtingen m.b.t. mijn wensen te bespreken om vervolgens een prijsindicatie te bespreken wat de uitwerking van het uiteindelijke concept gaat kosten.
Ik heb op verzoek wel een referentie.

Graag via PM een bericht sturen.

Alvast bedankt.

Reageren