Hallo ik weet niet of dit in de juiste topic staat, maar kan iemand mij helpen.

Dit is een voorbeeld gemaakt in ckeditor en genereerd deze code,

<table border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" style="width:500px">
	<tbody>
		<tr>
			<td>Opdrachtgever.</td>
		</tr>
	</tbody>
</table>

<p>&nbsp;</p>

Nu wil ik graag dat ik deze table met tekst op slot kan zetten zodat als ik in de ckeditor te ver backspace dit niet meer kan wissen.

weet iemand hoe dat moet?
In het vorige topic werden er al wat oplossingen besproken, variërend van speciale software voor keuringsdoeleinden tot het uitlezen van de gegevens in je database. Heb je daar al wat mee kunnen vinden?
Ja en nee zoek me helemaal suf, maar het probleem van de editor voor mijn toepassing althans is dat ie te beperkt is en zelf bij html code invoer de html veranderd als het te moeilijk wordt.
Maar, wat heeft je editor nou te maken met je keuringsformulier?
Of zijn twee verschillende zaken?
Rens bertel op 27/09/2017 17:18:01

En wat jij zegt Obelix om een formulier veld te maken, dat heb ik het liefst. Maar om de ingevulde gegevens
Dan op te slaan in een data base om vervolgens weer te tonen in de CMS view van de site, dat ga ik niet redden qua kennis want die heb ik bijna geen.

Dan misschien daar maar eens in gaan verdiepen!? ;-)

Rens bertel op 27/09/2017 17:18:01

Een formulier maken in de editor kan nog wel,

Waarom zou je dat willen?

Begin met de basis: maak een formulier (in html).
Zorg voor een stuk php code die na het verzenden van het formulier de ingevulde gegevens controleert. Indien alles akkoord --> schrijf de gegevens (mysqli / oop) weg naar de database.

Bedankt voor de tip. Maar ben nu al bijna klaar, niet slecht voor een bouwvakker, al zeg ik het zelf

Reageren