Door
Dennis White
op 22-11-2017 19:40
gewijzigd op 22-11-2017 19:42
2.841 views
Beste phphulp.nl ik ben eigelijk opzoek naar een simpele crime source! ( het is zo 2000, maar ik doe het voor me hobby)
Nu ben ik al enige tijd bezig met het zoeken naar een geschikte criminal, ik kom een hoop tegen , krijg ze werkend aleen hebben ze allemaal van die afgetrapte opties zoals power , energie enz enz.. ik zoek eigelijk gewoon een simpele source zonder al deze ongein waar ik met mijn lowskills php aan kan knutselen.
Ps. Ik vraag niet om dingen te doen of te maken, puur aleen of er iemand weet of er zo script is.
Hier is een voorbeeldje van zo simpele mmorpg crime
Begin dan maar met een nieuw ontwerp, want als je aan oude sources gaat werken, dan heb je het snel niet meer in de hand. Als je je PHP-skills wilt opvijzelen, dan kan je beter met wat simpeles beginnen. Bijvoorbeeld een gastenboek, forumpje of iets dergelijks.
Een MMORPG is best een uitdaging, want heel vaak zie ik foute technieken gebruikt worden, zoals onnodige cronjobs etc...
Je bedoelt een compleet nieuwe layout en php opbouw ? Wat ik al aangaf ik ben zwaar lowskilled vandaar dat ik een script zoek inplaats van hem zelf te maken.
Klopt! Maar dan moet je daar wel tijd voor hebben. Ik gaf aan dat het om een hobby gaat, dus de oproep was meer of mensen hier een script weten die simpel is en weinig opties heeft die ik ( dan kan aanpassen en mee kan knutselen. Want een script die er is is voor een noob zoals mij altijd makkelijker om te begrijpen dan compleet opnieuw beginnen.
[size=xsmall]Toevoeging op 22/11/2017 20:10:15:[/size]
Me doel is een mmorpg omdat ik ze zelf altijd geapeeld heb en het intressant vond/vind hoe alles werkt en hoe alles in elkaar gezet is. Heb er verder geen commerciele belangens bij want mmorpg is anno 2017 gewoon dood.
De meeste MMORPG zijn gewoon slecht gebouwd, en waarom zou je nog naar een oud script kijken?
Je geeft zelf al aan dat MMORPG al dood is, dus ik geef weinig kans dat je een heel recent script zal vinden.
Daarom is mijn advies om gewoon bij simpele dingen te beginnen, zoals een: rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je.
Als je die dingen beheerst, kan je een MMORPG beginnen, als je dat überhaupt nog wilt.
Als je geen zin hebt om simpele dingen te beginnen zoals een rekenmachine, gastenboekje, forumpje, poll, CMS-je en meteen in het diepe wilt springen google dan eens op "download php MMORPG" dan staat er vast wel iets voor je tussen waarmee je je kan vermaken want dat is toch je doel denk ik. En misschien kan je de slecht gebouwde MMORPG een nieuw boost geven en aanpassen aan de nieuwe PHP standards. Er is genoeg info op de interwebs te vinden.
Maar dan moet je die standaarden wel kennen, en het mooiste is om dit in kleine sub-projectjes uit te zoeken.
Vandaar ook mijn advies om met wat kleins te beginnen. Straks pas je het in het geheel verkeerd toe in je hele MMORPG, en ben je verder van huis.