In alle browsers behalve IE en Edge werkt mijn website prima maar op laatstgenoemde browsers wordt elke keer als ik klik op een link die een rewrite in gang moet zetten de link verlengt.
Ik zal een voorbeeld geven:
info/diensten.html
rewrite naar
catlisting.php
Dat werkt prima de eerste keer wanneer erop wordt geklikt, maar wanneer ik op die pagina nog een keer op dezelfde link klik, of een andere link in het menu (zijn allemaal men u items). Dan krijg ik deze pagina:
info/info/diensten.html
En als ik op die pagina weer op dezelfde link klik, kom ik hier:
info/info/info/diensten.html
Etcetera.
Het vreemde is dat wanneer ik hover over de link, ik in het witte tekstvakje linksonderin de browser kan zien dat hij netjes linkt naar:
info/diensten.html
Zoals het moet zijn, maar dat is niet waar ik eindig door op de link te klikken.
Mijn ht access:
DirectoryIndex
RewriteEngine on
#Indexes uitzetten
Options -Indexes
#Cross site access toestaan
Header set Access-Control-Allow-Origin "*"
Header add Access-Control-Allow-Headers "origin, x-requested-with, content-type"
#sitename
DirectoryIndex index.php
RewriteRule ^info/(.*).html catlisting.php?alias=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^(.*).html dienst.php?alias=$1 [L,QSA]
Het moet wel iets met de htaccess zijn want als ik het menu inspecteer via de browser dan staan alle anchor tags gewoon goed, ook als ik met een link eindig op info/info/info/info/info/blalal.html dan staat in de anchor tag nog steeds info/blalal.html
Hoe zou dit kunnen komen?
Ik heb al geprobeerd query string append uit mijn htaccess te verwijderen maar deed niks (ook geen oplossing want ik heb het nodig.)