Dit is een test voor mij om te kijken of ik krachtige functies kan gebruiken in javascript. In een formulier kan in PHP niet triggeren als ik een veld aangepast heb.
<?php
function vervang($a) {
$a=str_replace("o","e", $a);
$a=str_replace("u","ii",$a);
return $a;
}
?>
<html>
<body>
zoekwoord:<br>
<input type="text" id="klein" size="12" onchange="verander(this.value)">*<br>
<input <input type="text" name="omgekeerd" id="omgekeerd" required="required" size="30">
<script>
function varander(val) {
var droom = "<?php vervang(val); ?>";
document.getElementById("omgekeerd").value = droom;
}
</script>
</body>
</html>
Ik heb eea geprobeerd, maar het lukt mij niet.
var droom = <?php vervang(val); ?>;
Heeft iemand daar kaas van gegeten of hoe lossen jullie zoiets op?
[size=xsmall]Toevoeging op 13/03/2018 15:09:10:[/size]
Jan te Pas op 13/03/2018 15:02:30
ik was aan het stoeien om in mijn code een veld op te nemen die de gebruiker kan invullen. Waarbij, onchange wordt gebruikt om, in een ander veld een aangepaste tekst op te nemen.
Dit is een test voor mij om te kijken of ik krachtige functies kan gebruiken in javascript. In een formulier kan in PHP niet triggeren als ik een veld aangepast heb.
<?php function vervang($a) { $a=str_replace("o","e", $a); $a=str_replace("u","ii",$a); return $a; } ?> <html> <title>test</title> <body> zoekwoord:<br> <input type="text" id="klein" size="12" onchange="verander(this.value)">*<br> <input <input type="text" name="omgekeerd" id="omgekeerd" required="required" size="30"> <script> function verander(val) { //alert('oke'); //document.getElementById("omgekeerd").value = val; //var droom = "<?php vervang(val); ?>"; document.getElementById("omgekeerd").value = val; } </script> </body> </html>
Ik heb eea geprobeerd, maar het lukt mij niet.
var droom = <?php vervang(val); ?>;
Heeft iemand daar kaas van gegeten of hoe lossen jullie zoiets op?