var CatalogData= {
    "Catalog": {
        "Id":200505,
        "Title":"test titel",
        "StoreId":60,
        "Height":480,
        "Width":248,
        "NumPags":26,
        "Logo":"https://static0.tetetetetet.nl/upload_negocio/negocio_59/logo2.png",
        "Category":"Huizenmarkt",
        "CategoryId":1,
        "StartDate":"19/03/2018",
        "EndDate":"25/03/2018",
        "ShowTagDetails":false,
        "IsExpired":false,
        "IsUpcoming":false,
        "UrlVisorFlashCliente":"",
        "WithAds":true,
        "Retailer": {
            "Id": 59, "Name": "winkelnaam", "MoreCatalogs": 0, "OpenArticleInNewWindow": true
        }
	}
}

Beste,

Ik probeer met "preg_match" uit een javascript functie hierboven beschreven de waarden uit te halen met php.

Is dit mogelijk?
[quote]
Er zit nog 1 probleempje in: als het laatste element in je JSON-object ook een object is (zoals "Retailer" in je oorspronkelijke post) dan match je een } te weinig. Aangezien de volgorde van de elementen in principe willekeurig is, kun je die extra } echter ook niet (of in ieder geval niet eenvoudig) in je regex matchen.
[quote]

In principe is dit al voldoende

"Catalog": {
        "Id":200505,
        "Title":"test titel",
        "StoreId":60,
        "Height":480,
        "Width":248,
        "NumPags":26,
        "Logo":"https://static0.tetetetetet.nl/upload_negocio/negocio_59/logo2.png",
        "Category":"Huizenmarkt",
        "CategoryId":1,
        "StartDate":"19/03/2018",
        "EndDate":"25/03/2018",
        "ShowTagDetails":false,
        "IsExpired":false,
        "IsUpcoming":false,
        "UrlVisorFlashCliente":"",
        "WithAds":true,
        "Retailer": {
            "Id": 59, "Name": "winkelnaam", "MoreCatalogs": 0, "OpenArticleInNewWindow": true
        }

Dus zonder de gehele variabele naam etc. Als ik deze informatie in PHP kan krijgen, is het al opgelost
> In principe is dit al voldoende

Daar mist dus nog een sluit-accolade, waardoor de json_decode niet zal gaan werken.
Ik weet nog wel een truukje, maar dat is vrij smerig: je moet dan in de gematchte string de { en de } tellen en net zoveel } aan het eind toevoegen als je mist (waarschijnlijk is dat aantal 0 of 1).
Ben ik toch benieuwd wat je aan het doen bent? JSON aan het scrapen van een of andere site? En waarvoor? Ben je een zoekmachine aan het bouwen? En in welke capaciteit? Ben je (edit: betaald, freelance) programmeur? Student? Hobbyist?

Reageren