Beste

Ik probeer een dropdown menu met een knop te maken. De code is als volgt:

<div class="dropdown">
<button class="btn btn-info dropdown-toggle" data-toggle="dropdown">?</button>
<div class="dropdown-menu">
<a href="#" class="dropdown-item" id="help-guide">Handleiding</a>
<a href="#" class="dropdown-item" id="help-shortcuts">Sneltoetsen</a>
<a href="#" class="dropdown-item" id="help-about">Over...</a>
</div>
<!-- end dropdown div -->
</div>

In de head staan volgende regels:

<link rel="stylesheet" href="assets/bootstrap/css/bootstrap.min.css" type="text/css">
<script type="text/javascript" src="assets/js/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="assets/bootstrap/js/bootstrap.min.js"></script>

Ik moet zeggen, de links die in de dropdown moeten zitten, zijn onzichtbaar, maar de ? knop is geen dropdown menu.

Wat doe ik hier fout?
PS: Ik gebruik geen echte browser, want ik ben aan het werken met Electron

Uh? Electron maakt gebruik van NodeJS en dan maak je toch gebruik van een browser om layout van je html's te bekijken?

Of je bedoelt het anders? Ik ben zelf niet bekend met Electron overigens.

Als je toch met Electron werkt, dan kun je beter gebruik maken van template engine zoals Pug (vroeger Jade) of Twig in plaats van simpele html's. Daar heb je namelijk veel meer mogelijkheden in.
@Thomas Daar heb je gelijk in, maar dat doet de ARIA niet. ARIA = Accessible Rich Internet Application en is dus bedoeld voor schermuitleessoftware, zoals JAWS? NVDA, SuperNova, VoiceOver, Windows Narrator, etc. Als ik het toevoeg, herkent Jaws en NVDA de knop wel goed, maar hij klapt gewoon niet uit.
@Davier Welke meerwaarde zou een template engine hebben, als ik gewoon een knop ald dropdown menu werkend wil krijgen?

Reageren