Kan iemand mij een scriptje geven, waarin het mogelijk is om een wachtwoord terug te sturen?
Nouw wij werden een half jaar geleden overspoelt met criminals vragen dus die werden verboden en dat geld nu nog steeds een beetje....
Nee, mijn vraag is om deze bugf te verhelpen. Ik heb deze script gekregen dus daarom vraag ik het ook...
Dat *criminalz* slaat op je script. Dat vertoond nogal wat overeenkomsten met de zovele criminalz-scripts. Onder andere de hopeloze tabelnamen tussen [-tjes, inefficient gebruik van database, onoverzichtelijk en dat wordt allemaal nog eens bevestigd door de domeinnaam in je koekjes.

PS: voor waneer je het nog niet wist: Criminalz is godzijdank verboden op dit forum.

edit: a bagger, zit ik hier een prachtig afzeikverhaal te schrijven, zijn 2 personen mij zogenaamd voor.
Effies serieus het voorbeeld script kan je toch gebruiken als leidraad zodat je zelf aan de slag gaat toegepast op jouw site en situatie?

Heb je dan iets waar je tegenaan loopt dan helpen we je hier graag behalve dus het maken van criminals stuff (wat dit dan ook moge zijn...)

Suc6 in iedergeval!!
Groet, lissy
eindelijk die het positief ziet. Mijn probleem is dus simpel. Ik krijg het niet voor elkaar om iemand de wachtwoord te laten re-generen als ze hun wachtwoord kwijt zijn.

Reageren