Lieve mensen,
Vele jaren geleden heb ik met hulp van jullie, en wat knip en plakwerk een goed werkend script in elkaar gedraaid dat tot op vandaag stabiel werkt, werkte....totdat mijn provider de php versie verhoogde tot 7.
Het script werkt prima onder versie 5, daarboven krijg ik foutmeldingen met het aanroepen van de mysql database.
Waarschijnlijk gaat het om de omschakeling naar mysqli en de overige functies die er bij horen, tevens zal de beveiliging out dated zijn.
Zelf kan ik het niet meer omdat ik ruim drie jaar geleden een herseninfarct heb gehad en concentreren of iets nieuws leren te veel van mijn energie kost, energie die ik hard nodig heb om mijn eenmanszaak en mijn gezin draaiende houden.
Het zijn 15 kleine pagina's waarin een aantal codes veranderd moeten worden of aangepast.
Ik werk met 4 (taxi)collega's samen en die bouwen al meer dan 10 jaar helemaal op mijn script waarbij reserveringen in een database stoppen, opvragen, aanpassen etc.
Het niet meer zelf kunnen updaten van het script is qua acceptatie voor mij al moeilijk genoeg, vandaar dat ik nu hulp zoek bij jullie.
Het hoeft niet gratis, wel heb ik een beperkt budget.
Met veel belangstelling zie ik de reacties tegemoet,
Met vriendelijk groet,
Peter Arendse
Zaandam
3.194 views