Goede morgen allemaal,

pas geleden heb ik op mijn stage gehoord dat het mogelijk is om met asp een tabel uit een andere pagina te halen en met css op te maken.

Ik moet voor mijn voetbalcub (hoe cliche : /) de website gaan vormgeven. Ik wil dan ook met php de stand tabel uit de knvb website halen en inladen in mijn pagina.

Is er een script of tutorial hier over te vinden?

Ik ben benieuwd!

Alvast bedankt,
Robin!
Hoi Robin,

dit is een PHP forum en geen ASP forum. Met PHP kun je overigens prima informatie uit andere websites halen.

Daarvoor hebben we wel wat meer specifieke informatie nodig, om te beginnen het adres van de pagina waar je de tabel uit vandaan wilt halen.
thijs schreef op 10.10.2005 12:10
@ Jan hij wil het toch ook met PHP doen ;)

Oeps! Pardon, niet goed gelezen :$
Allereerst: dit kan vaak niet op gratis hosts...
Oke, Bedankt voor de reacties.. vooral die van jan :P.

De specifieke link is: Deze link

2: Ik heb een betaalde host :), dus dat is minder problemen.
3: Ik wil alleen de laatste stand laten zien .. als mogelijk is top5 met alleen HAVO erin.

Kan dit met php?
HAVO is de naam van de ploeg? LOL!

Maar je bedoelt dus alleen de rijen met HAVO erin? Ik ga straks aan de gang. Ik zit nu stiekem op mijn werk ;-)
Thnx jan :D

Ja Havo: 'Haalderen altijd voor op' ofzoiets :P. Wil alleen de laatste stand laten zien (dus in dit geval dat ze 1 staan :P).

Zou vet zijn als je iets kan maken :D, denk dat hier trouwens wel meerdere mensen naar opzoek zijn :O
Ja, dus die tabel met "stand"? Of die eerste tabel, met "uitslagen"?
Kun je alle 2? of zou ik het zelf aan kunnen passen? Liefst de stand en dan de laatste 5 waar havo bij in zit.

Alvast bedankt!!!!!

Reageren