Goede avond,

Vanmiddag was nog niks aan de hand en was de website goed bereikbaar tot ik net ging kijken en geen enkele pagina meer werkt althans de php pagina’s.
Afbeeldingen krijg ik wel geopend als ik rechtstreeks erna toe ga. Ook een simpel html bestand kan ik openen in de browser.

Net heb ik een version.php bestand geupload via Filezilla en zelf een simpele echo van de versie blijft de pagina geheel wit zonder enige error.
Weet iemand raad? Ligt dit bij de hosting?

Alvast heel erg bedankt!

Gr. Jop
Volgens mij ben je al een tijdje actief op het forum. Dan weet je ook dat we geen glazen bol hebben ;-)

>> Net heb ik een version.php bestand geupload via Filezilla en zelf een simpele echo van de versie blijft de pagina geheel wit zonder enige error.

Wat staat er in dat bestand dan?
@Ozzie,

Ik snap dat er geen glazen bol is, maar het was meer in welke richting ik kon zoeken, als je een foutmelding krijgt het je een basis maar in dit geval is alles blanco. Daarom ook de vraag of dit een hosting probleem is.

In de file heb ik

<?php echo 'Current PHP version: ' . phpversion(); ?>

Ondertussen is de hostingprovider ook op de hoogte en zijn op de servers aan het kijken
Een witte pagina betekent meestal een 500 Internal Server Error. (Of welke HTTP status code krijg je?)

Heb je je errorlogs al geraadpleegd?
Staat er toevallig een .htaccess bestand in die folder? Zo ja, hernoem dat even naar .htaccess_xxx Werkt het dan wel?

Als het bovengenoemde niet aan de orde is, maak dan een bestandje test.php aan met daarin het volgende:

<?php

error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 1);

echo 'test';

?>

Roep het bestand www.mijnsite.nl/test.php aan. Wat zie je nu in beeld?
En misschien ook display_startup_errors. Maar je wilt waarschijnlijk sowieso even kijken naar de instellingen voor het loggen van errors.

De hosting heeft inmiddels laten weten dat bij hun servers een probleem was:) welke nu zijn opgelost. Wat het probleem was zeggen ze helaas niet.
@thomas ik heb verschillende dingen geprobeerd om maar iets van een error naar te krijgen maar niets hielp helaas.

Reageren