Goede dag
Ik wil op mijn webhosting van strato phpraider installeren, heb dit geupload naar strato webspace.
Nu heb ik dit gedaan maar kan niks zien.
Is er een bepaalde dir waar ik dit moet inzetten.

Newbie hier

Groetjes
HArry
Je bedoelt http://www.phpraider.com/, en dan versie 1-0-10?
Ik lees dat dit project niet meer ontwikkeld wordt, en de code stamt uit 2010!!

Grote kans dat het niet meer werkt omdat het verouderd is.

oke weet je toevallige iets anders wat wel werkt voor raids te plannen
En gaat mijn erom hoe krijg ik zoiets geinstalleerd phpnuke lukte ook al niet .
Ik heb geen idee wat een raids is.
Wat uitleg over wat je precies zoekt zou niet misstaan.

phpNuke is trouwens ook behoorlijk oud. Kijk eens op de sites van de bouwers wat wél een beetje nieuw is. Iets wat al twee jaar geen update meer gehad heeft mag je al schrappen van je lijst ;-)
Ik speel in een clan destiny2, nu willen wij iets hebben om dingen te plannen zoals raids
In wow was er zat te vinden maar voor destiny niet veel nu heb ik wel wat php dingen maar krijg ze niet tezien op strato als ik ze daar upload denk niet de goede dir.

Vaak maakt het niet uit waar je het uploadt in je publieke directory, maar de 'installation guide' die er (hopelijk) bij zit moet toch wel duidelijk aangeven wat de eisen zijn.

Als je niks ziet, enkel dus een leeg scherm, dan staat vermoedelijk de foutafhandeling uit. Deze kan je aanzetten in in het in de php-configuratie-file of index.php van het script:

<?php
ini_set('display_errors', 1);
ini_set('display_startup_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
?>

Globaal via .htaccess kan vaak ook, maar verschilt een beetje van de hoe de server geconfigureerd is.

Verder kan je ook in de error_log de fouten terug vinden.

Reageren