Zie ze vaker voorbij komen hier, banners met bekende kopstukken.

Marco Borsato, Barney, en nu Mel Gibson.

Volgens mij betrof dit Bitcoinzwendel. Staat mij een artikel bij uit de krant waarbij iemand getild was voor tienduizenden euro's.

Ik snap dat je niet altijd controle hebt over de content die voorbij komt maareh, zit PHPhulp zo om cash verlegen dat deze zich op deze manier prostitueert voor dit soort bagger?

Ik kon de advertentie niet rapporteren zoals voorheen wel mogelijk was geloof ik. Is PHPhulp inmiddels in zee gegaan met een andere adverteerder?
Ik zie die banners niet, en enkel de Google Adsense met fatsoenlijke banners. Waar zie je deze dan? Is je computer wel clean?
Wow, is dat serieus je eerste reactie?

Je trekt mijn observatie in twijfel en impliceert dat mijn computer geïnfecteerd zou zijn?

Nice.

Ok, als er weer eentje voorbij komt maak ik wel een screenshot goed?

Heb jij een precies overzicht van wat er aan reclame voorbij komt dan? Of heb jij toegang tot de broncode van deze site? In dat geval is er genoeg te doen.

EDIT: dat duurde niet lang:

You're welcome.
Die zijn niet van Google Adsense, volgens mij. Ik krijg ze niet te zien. Kijk eens met de inspectietool waar ze vandaan komen?
Dat wordt lastig, want deze komt echt maar sporadisch voorbij. Zal het in de gaten houden.
Ik zie ze in ieder geval ook niet *kuch* PiHole *kuch* AdBlockPlus *kuch*
@Rob: Jij boefje! :-P
@All: Maar ik vind het opvallend dat ik op de screenshot geen vierkantje rechtsboven zie. Ook in de source wordt er gewoon gebruik gemaakt van AdSense. Maar mocht het weer gebeuren, dan zie ik graag waar het vandaan komt. Mogelijk toch via AdSense en onderdrukken ze de report-knop weg? Geen idee.....
Ik heb de afgelopen paar dagen opgelet, en heb alleen Google Adsense reklame's gezien op PHPhulp, en niks wat met zulke zwendel te maken heeft. Ik zie er geen uitleg-icoontje rechtsboven op staan, dus is het naar mijn idee iets anders.

Mocht je het nog een keer gezien hebben, dan ben ik benieuwd waar het vandaan komt. Of lift je mee op een schimmig netwerk die misschien Google Adsense lijkt te replacen met zulke crap?
Ik heb ze hier nog nooit gezien, maar wel een enkele keer op een andere site.

Het was Google Adsense, maar gezien de korte tijd vermoed ik dat dit snel geblokkeerd was binnen het reclamenetwerk. Ik zie niet dat PHPhulp dit serieus zou doen.

Reageren