Hallo allen,

Ik zou graag programmeer les willen krijgen in php/javascript. Tegen betaling uiteraard. Zelf zit ik te denken aan teamviewer sessies. Ik wil dit liever niet via een opleiding doen in verband met deadlines waar ik geen tijd voor heb. Iemand interesse? Z

[size=xsmall]Toevoeging op 29/10/2019 19:05:52:[/size]

[quote="Zwolly Wood op 29/10/2019 19:04:43"]
Hallo allen,

Ik zou graag programmeer les willen krijgen in php/javascript. Tegen betaling uiteraard. Zelf zit ik te denken aan teamviewer sessies. Ik wil dit liever niet via een opleiding doen in verband met deadlines waar ik geen tijd voor heb in verband met 2 kleine kinderen en werk. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag?

Psst: Je bericht is een beetje raar met een quote... ;-)

Er zijn ook sites zoals CodeAcademy en dergelijke waar je op eigen tempo kan leren.
Ik denk dat een privé-leraar best wel duur zal worden, plus dat er ook praktijk bij hoort. En als iemand dat voor jou moet opstellen, loopt het nog verder op.

Of je moet een cursus op locatie doen waar je al snel honderden euro's voor betaalt.
Klopt, ging niet helemaal goed met mijn mobiel. Ik zal is gaan kijken op CodeAcademy. Bedankt voor de tip.

Reageren