Hallo allemaal,

Ik heb de opdracht gekregen een woocommerce wordpress website voor iemand te maken. Ik zoek dus eigenlijk een blank woocommerce thema, waar ik zelf alle html en css kan aanpassen. Heb alleen zelf nog geen goede kunnen vinden.

Enig idee?
Volgens mij zit er toch een standaard Storefront template in de basis?
Daar moet je toch wel makkelijk een eigen template op kunnen bouwen?
In welke basis bedoel je precies? Ik keek op de website, maar kon het 123 niet vinden.
Ik heb een poosje terug WooCommerce gedownload (vanuit de add-ons van WordPress), en daar had ik die templateset bij, geloof ik.
dus ik moet geen specifiek thema downloaden?
Je kan daar gerust op uitbouwen.
Je kunt het standaard WordPress template gebruiken, en daarop als plugin WooCommerce installeren. Dan kun je vervolgens helemaal los gaan.

Mijn ervaring is dat het makkelijker en minder tijdrovend is als je een template koopt. Dan is het een kwestie van customizen ipv alles van scratch af aan nieuw te bedenken.

Succes!
Blanco, gewoon een thema dus waar alle woocommerce functionaliteit in staat. Maar dat ik zelf helemaal de html en css er in kan plaatsen.

[size=xsmall]Toevoeging op 20/07/2020 17:47:41:[/size]

Ik maakte voorheen wel eens gebruik van het Timber Starter Theme, een thema dat gebruik maakt van twig templates, maar wel zo blanco, dat je alle html/css/js/php zelf lekker kon toepassen. Zoek nu alleen dus datgene maar dan voor Woocommerce. Heb al eens gezocht naar Timber thema's voor woocommerce, maar dan ben je dagen bezig om alles zelf helemaal om te zetten.

Reageren