Het is me eerste site..
Tijdelijk is het nog een beetje matig met het .php gebeuren. Er zit nu 1 ding op dat gebruikt maakt van .php//
Owjaa,, mischien mag het op dit forum niet maar, ik vraag het maar. Ik zoek nogsteeds een goed boek over, .php wweet jij een goed boek, waar ik van vrijwel geen kennis een goede .php site kan maken
Ja, nog tips... Ik sluit me ten eerste aan bij Willem-Jan.
Daarnaast zou ik eens kijken of ik een betere kwaliteit foto heb van Cely-one, het is nu wel heel erg duidelijk dat het een photoshop is.
Daarnaast zou ik proberen om het nieuws direct onder het kopje te laten verschijnen, zodat bezoekers niet nog een keer moeten klikken.
Ja, nog tips... Ik sluit me ten eerste aan bij Willem-Jan.
Daarnaast zou ik eens kijken of ik een betere kwaliteit foto heb van Cely-one, het is nu wel heel erg duidelijk dat het een photoshop is.
Daarnaast zou ik proberen om het nieuws direct onder het kopje te laten verschijnen, zodat bezoekers niet nog een keer moeten klikken.
Carlos dat snap ik maar ik heb geen flauw idee hoe je een .php code van dat cutenews.. in .htm vervoegt. Ik weet wel welke code je daarvoor moet gebruiken,, maar ik weet niet hoe je het moet invoegen in een .htm pagian zoals ik al eerder zij.
En dat ik het met photoshop gemaakt heb is niet helemaal waar :P grotendeels met macromedia fireworks en adobe paintshop cs2.. :P
En nog een vraag ;) ik zoek een goed .php boek. ik heb er wel wat geld voor over en ik heb er enkele tot zeer weinig ervaring mee. (met .php)
Ik vroeg me af of jij een goed boek weet, uit eigen ervaring liefst geen handboek als naslag maar gewoon een soort van curses alvast bedankt:D
Carlos dat snap ik maar ik heb geen flauw idee hoe je een .php code van dat cutenews.. in .htm vervoegt. Ik weet wel welke code je daarvoor moet gebruiken,, maar ik weet niet hoe je het moet invoegen in een .htm pagian zoals ik al eerder zij.
Hé Freek, waarom zou je ook maar iets in PHP gaan doen, als je gewoon in je menu kunt linken naar je nieuwsgedeelte van Cutenews. In plaats van de link naar de map 'nieuws' zet je daar gewoon de link in naar Cutenews, die je nu als pop-up opent.
En nog een vraag ;) ik zoek een goed .php boek. ik heb er wel wat geld voor over en ik heb er enkele tot zeer weinig ervaring mee. (met .php)
Ik vroeg me af of jij een goed boek weet, uit eigen ervaring liefst geen handboek als naslag maar gewoon een soort van curses alvast bedankt:D
Ik ben zelf een jaartje geleden met PHP. Toen heb ik dit boek gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/boeken/14/. Daar heb ik erg veel van geleerd. Ondertussen is tie wel wat verouderd, want er is er ook één van versie 5. Daar heb ik geen ervaring mee, maar die is ongetwijfeld net zo goed. Tis even een investering, maar tis echt een goed boek.