Ik word blijkbaar telkens uitgelogd als ik de browser sluit, want als ik de browser opnieuw opstart moet ik weer inloggen. Voorheen niet het geval. Meer mensen last van toevallig?
Gooi je de cookies weg bij afsluiten?
Ja, maar ik heb phphulp bij de uitzonderingen staan. Maar blijkbaar gaat er bij mijzelf dan iets niet goed als anderen er geen last van hebben.
Misschien is de levensduur van de cookies 0, oftewel, deze verlopen op het moment dat je de browser sluit (alleen huidige sessie geldig)? De cookies zijn dan dus om een andere reden ongeldig. Ze worden dan niet expliciet weggegooid maar zijn nog steeds ongeldig en worden dan opgeschoond.

Of misschien vindt het login/doorlogmechanisme dat je niet dezelfde persoon bent. Bijvoorbeeld wanneer je van IP (verandering binnen ISP) en/of user agent (browser update) verandert. Hangt er natuurlijk vanaf hoe dit bij PHPhulp is geïmplementeerd.

Ik word er zelf niet telkens uitgegooid maar op den duur verlopen deze blijkbaar toch want af en toe moet ik opnieuw inloggen.

Wellicht een open deur maar ik neem aan dat je het vinkje "Onthoud mij" aantikt bij het inloggen?
Tja, ik weet het ook niet. Ik krijg nu ook telkens die blauwe balk of ik wel of geen cookies wil. Misschien een foutje in een browser update. Ik wacht het maar even af.

>> Wellicht een open deur maar ik neem aan dat je het vinkje "Onthoud mij" aantikt bij het inloggen?

Ja, die vink ik altijd aan.

Reageren