Ik ben bezig met het in elkaar zetten van een UBB systeem op de site maar dit wil niet lukken. Ik heb de UBB van dit forum er inzetten en probeer het nu te koppelen dit lukt alleen niet
Dan moet je toch echt wat meer vertellen over wat je hebt geprobeerd en wat je precies hebt, en wat er precies niet lukt.
We hebben helaas geen glazen bol helaas. ;-)
Als je goed geholpen wilt worden wordt er toch echt verwacht dat je wat meer inhoudelijker bent.
Bij deze iets meer uitleg
Ik wil het toevoegen aan mijn script van editen. Maar als ik dit toevoeg maakt hij de pagina incorrect.
Haal ik dit er weer uit werkt het weer na behoren. Ook al doe ik alles wat ik kan vinden dan blijft hij de site in correct maken. Ik snap er dus geen biet van hoe dit nu weer kan.
Een UBB-code script dus..
We kunnen niet in je PC kijken wat voor script je hebt, en we kunnen ook niet zien wat je geprobeerd hebt, en ook niet wat er nu gebeurt.
Dus als je kan vertellen:
- Wat je hebt gevonden, want er zijn +1001 verschillende soorten! Laat het script eens zien. (graag compact mogelijk, kunnen tussen [code] en [/code] tags.
- Wat je geprobeerd hebt.
- Wat er gebeurt.
Kan je even terugkoppelen of het gelukt is, of wat de status is?
?Onbekende gebruiker
03-03-2021 10:30
Wat we nu weten is dat je een of ander UBB-script van een of andere derde partij verkeerd toevoegt aan jouw eigen script 'van editen' (?), en dat dat komt door gebrek aan kennis aan jouw kant...