In dit topic kun je namen plaatsen van leden die een vraag stellen en nadat ze een antwoord hebben gekregen niets meer van zich laten horen. Geen 'dankjewel' of 'het werkt'. Ze laten gewoon helemaal niks meer horen. Ik vind het persoonlijk vervelend als ik ergens tijd en moeite in steek, dat iemand vervolgens niks meer laat horen. Daarom deze lijst met namen van leden die wél de tijd nemen om een vraag te stellen, maar niet om te laten weten of het antwoord geholpen heeft.

Als je zelf ook te maken hebt met leden die iets vragen en (nadat ze een antwoord hebben gekregen) niks meer laten horen, dan mag je hun naam in deze lijst erbij zetten.

We houden het ten alle tijden vriendelijk! Deze lijst is niet bedoeld om mensen in een kwaad daglicht te stellen, maar wel om vooraf duidelijkheid te hebben of je van diegene die je van plan bent te gaan helpen naderhand nog een reactie kunt verwachten of niet. Je kunt dan zelf bepalen of je alsnog zijn/haar vraag wel of niet wil beantwoorden.

NIET-REAGERENDE LEDEN (alfabetisch)

.. en wat als je je vergist?
Ik bedoel, hoe weet je dat iemand niets meer van zich laat horen omdat ze het antwoord hebben dat ze willen?
Kan ook toevallig zijn dat iemand ziek wordt ofzo... of andere onvoorziene omstandigheden?

Het zou wel mooi zijn als je een reputatie meetbaar kunt maken, maar ik betwijfel of dat niet beter geïntegreerd kan worden in PHPHulp.nl (een beetje als StackOverflow ofzo..)
Handmatig een lijst bijhouden lijkt me zo omslachtig. Meldt iemand zich later onder een andere naam aan, dat soort dingen.
Een speciaal topic voor naming and shaming is gewoon een publieke schandpaal.

Ik vind iemand om deze reden aan de digitale schandpaal nagelen ongewenst en ongepast. Al helemaal als mensen met persoonsgegevens openbaar worden opgenomen op zo'n zwarte lijst door iemand die zelf angstvallig anoniem blijft.

[size=xsmall]Toevoeging op 02/03/2021 16:44:52:[/size]

Topic gesloten voor mod-overleg.

[size=xsmall]Toevoeging op 02/03/2021 16:45:22:[/size]

.

Reageren