Deze captcha lijkt naar mijn idee eenvoudig te lezen. Wat is er mis met recaptcha V3? Die is ontzichtbaar en heeft geen gebruikersinteractie nodig.
Dat is omdat ik wil dat gebruikers de code echt invullen maar wel zonder frustraties. En zo kan ik het aantal mislukte pogingen loggen. Wanneer een x aantal mislukte pogingen zijn bereikt dan worden ze automatisch gebanned.
Ik neem aan dat een ocr ook een fout percentage heeft en daaruit kan je ook concluderen of er ocr wordt gebruikt. Bijvoorbeeld als er telkens een bepaalde letter of cijfer niet correct is ingevuld.
Dat is omdat ik wil dat gebruikers de code echt invullen maar wel zonder frustraties. En zo kan ik het aantal mislukte pogingen loggen. Wanneer een x aantal mislukte pogingen zijn bereikt dan worden ze automatisch gebanned.
Ik frees dat de CheckBox variant niet alles tegen gaat houden, dit omdat je een muisklik ook kan genereren met een mouseklikker Bot.
Ik vrees (met de v) dat je de documentatie van V2 voor je neus hebt, in plaats van V3.
De check van versie 3 is onzichtbaar, en heeft geen gebruikersinteractie nodig. Zoals ik al eerder zei merk ik dat sinds ik deze versie gebruik, dat de spam volledig geminimaliseerd is. Elke automatische poging lijkt geweerd te worden, zolang je de juiste check doet.
En ja, V2 met de checkbox was allang gekraakt. Die gaf mij wel bakken vol met spam.