Hallo,
Ik heb een comic website waar je missies moet uitvoeren om verder te kunnen gaan naar de volgende missie. Elke (dynamische) pagina bestaat uit een afbeelding en wat dialoog tekst waarin de characters met elkaar communiceren als deel van de storyline.
Elke missie heeft een x aantal afbeeldingen, alle dialogen en properties van de missie staan in 1 php data bestand(per missie 1 bestand). De relevante afbeelding namen per dialoog staan hier ook in.
Wat ik wil doen is aan betalende leden de volledige storyline beschikbaar stellen middels een pdf of eventueel een ander formaat. Ik zou dit handmatig kunnen doen, maar de storyline is nu al bijna 600 pagina's groot. Dus 600 renders met dialogen, ook heeft elke character in een dialoog zijn/haar eigen tekst kleur. Om dat handmatig te doen, thanks but no thanks.
Heb wat rondgekeken naar php > pdf bronnen, maar weet echt niet welke class of lib het meest efficient gaat werken voor dit. Zie wel dat het gigantisch veel geheugen gaat vergen. Misschien is er een andere/betere oplossing?
Ik hoor het graag wat jullie er over denken.
Alvast bedankt!
5.721 views