Binnenkort wil ik mijn huidige printer/scanner combinatie gaan vervangen aangezien mijn huidige apparaat niet heel goed meer functioneert. Ik weet nog niet zeker of ik een losse printer en een losse scanner ga kopen, of wederom een all-in-one apparaat (gezien de aantrekkelijke prijzen daarvan).
Ik heb me al heel lang niet meer verdiept in printers en ik vraag me af of jullie tips hebben welke merken/types/systemen goed zijn en welke juist niet. Ik zoek geen dure, professionele printer van honderden euros, want zo vaak print ik namelijk helemaal niet. Gewoon iets redelijks voor thuis om af en toe een keer iets uit te kunnen printen. Wat ik vooral interessant vind is bijvoorbeeld welke cartridges heel lang meegaan en welke juist niet. En welke heel duur zijn om te vervangen en welke juist niet. Je kunt tegenwoordig voor 6 tientjes al een printer kopen. Heel leuk, maar als ik vervolgens iedere paar maanden een nieuwe set cartridges moet kopen van € 50 heb ik daar niet zo veel zin in. De vraag is dus ook welke systemen een beetje betaalbaar zijn. Heb je met een bepaald merk juist heel slechte ervaringen (bijv. dure of lekkende cartridges) dan hoor ik dit ook graag, zodat ik daar weg van kan blijven.
Bedankt voor jullie reacties.
2.178 views