Op 1 of andere manier kan ik niet meer automatisch inloggen. Na elke herstart van de browser (edge) moet ik weer opnieuw inloggen. Al cookies verwijderd, ctrl-F5, ctrl-shift-delete geprobeerd.
help allemaal niet :(
Iemand andere ideeën?
Andere sites lukt het wel. Bij opstart van edge start ik +10 pagina's en slechts 2 willen niet.
Ik ga er nog eens naar kijken. Soms werkt het wel, soms weer niet.
[size=xsmall]Toevoeging op 21/06/2023 10:43:34:[/size]
Ik kan dit niet direct reproduceren. Ik open net mijn computer, en ik ben gewoon meteen ingelogd.
Heb je het vinkje wel aangevinkt bij het inloggen? Dan wordt er een cookie gemaakt. En zo niet, dan is het een sessie die verloopt na het afsluiten van je browser.
Mocht iemand wat meer weten, dan hoor ik graag de bevindingen.
[size=xsmall]Toevoeging op 22/06/2023 06:29:10:[/size]
Mogelijks een probleem met Edge? Het is op meerdere computers.
?Onbekende gebruiker
22-06-2023 13:15
Ik kan ook gewoon automatisch inloggen in PHP vanuit KeePass.
Of je ingelogd bent hangt af van of je browser een cookie ontvangt, onthoudt en terugstuurt.
Kijk met een andere browser of je daarmee het probleem ook hebt, bijvoorbeeld Firefox.
Controleer de instellingen van je browser, of het cookies accepteert.
Schakel 1 voor 1 je plug-ins/add-ons uit, om te kijken of die het probleem veroorzaken.
Je kunt ook de Developer Tools openen in de browser (aannemende dat het niet is uitgeschakeld door je organisatie) met F12.
Van daaruit kan je de HTTP-acties zien en wat er nog meer over het netwerk komt. In de HTTP-headers moet de cookie van PHPHulp.nl meekomen, dan weet je dat het aan jouw kant zit, en dat je daar invloed op hebt.