ik heb een site opgebouwd.
http://branko-torrents.dyndns.org/
maar het laden gaat sloom.
hoe verhelp ik dit??
Je host hem zo te zien op je eigen verbinding. Na, zodra je zelf gaat downloaden gaat hij sloom, natuurlijk. Jij eet zelf alle bandbreedte op.
[... te zenuwachtig geklikt ...]
Sloom valt wel mee, ping van 20~25 is iets meer dan normaal maar niet traag. Staat er ergens iets wat er gedownload kan worden ter test?

Overigens heeft een firewall er waarschijnlijk weinig mee te maken. Op een normale pc zijn die firewalls snel genoeg om de benodigde berekeningen te kunnen maken. Heb je anders wat meer info? Systeemspecs, verbinding, waneer het voorkomt etc.
Ik krijg een ping van 32, maar het valt me eigenlijk op dat je site erg snel op mijn scherm stond, ongeveer 5 keer zo snel als phphulp.nl ;)

Anyway, je werkt nog met tabellen als layout. Om je site sneller te laden kan je overwegen om op CSS over te stappen (dat zou eigenlijk niet eens een overweging moeten zijn!).

En als je site traag laadt dan zal dat waarschijnlijk liggen aan de snelheid van je verbinding (als die erg snel is, zou er geen probleem moeten zijn verder).

Edit:
Na enig doorklikken denk ik te weten wat je bedoelt :) Overal time-outs en hier en daar foutmeldingen (althans, ik denk fouten in je scriptwerk), maar het kan ook zijn dat je die pagina's nog niet toegevoegd hebt (ook al probeert mijn browser ze wel te laden)?
nou ik heb adsl 400kbps, maar bij mij draait tie goed maar iedereen zegt dat hij erg sloom gaat, en soms kan hij de pagina niet eens vinden.
Hmmm... de ping vind ik altijd een goede indicator en voor referentie wat anderen vinden dan is wel goed in ogenschouw te nemen watvoor verbinding is het en wat voor PC gebruiken deze mensen.
Om zo algemeen te stellen "het" is sloom dat zegt mij eigenlijk niets :-)

Suc6
Groet, lissy

Reageren