Ik weet neit waar het onder hoort dus dacht zet het hier maar weg:

Ik zoek een boek waar netjes in staat hoe je stap voor stap een ledensysteem kan maken en een goed ledensysteem met een forum pm misschien uitleg nog van soort chat zulk soort dingen een uitgebreid boek teminste. Maar het liefst zou ik niet verder gaan dan 30euro voor het boek. Hopelijk weet iemand een goed boek waar hij ervaringen mee heeft.
Hopelijk gaat iemand SERIEUS antwoorden niet dat ik een boek zou aanschaffen waar niets in staat!!!

Alvast bedankt
...... niets in staat!!!

Zal nooit voorkomen!!

Maar kijk is bij Boeken
Nee oke dat lijkt me ook sterk maar ik bedoel kwa gebied van een ledensysteem. Welk boek wordt er dan aangeraden. Wie heeft er een boek waarin staat hoe je zoiets ga aanpakken. Ik zag het boek staan van PHP & mysql dummies ofzo en een vriend van mij had php5 zonder stress, zijn dat goede boeken om die dingen te leren. Wanneer ik klaar ben met het boek zou ik graag willen kunnen een forum schrijven een gastenboek ledensysteem pm zulk soort dingen.
Ikzelf heb "PHP5 voor beginners" en "De complete handleiding PHP4".. vind het zelf prettige boekjes om het te leren
Dus nu U die boeken heeft gelezen kunt u een ledensysteem maken met pm en een forum gatenboek zulk soort dingen?>
In princiepe moet je na elke redelijke boek wel een leden systeem maken. Wat het probleem is is dat je het wel moet snappen hoe je het aan moet pakken en meer functie moet leren ( meer ervaring) Ik denk dat niemand gelijk naar een boek lezen een compleet geavanceerde ledensysteem kan maken...
Je hoeft eignlijk in princiepe niets uit tegeven:
Hier de complete handleiding:
http://nl2.php.net/get/php_manual_nl.chm/from/this/mirror
ey dank je wilde ik zeggen voor die link maar wanneer ik hem heb gedownload en ik open hem en ga op die linken drukken opend hij niets dan geeft hij aan pagina kan niet worden weer gegeven....?
Er zijn meerdere vormen, bekijkt u dan eens dit:
http://www.php.net/download-docs.php

Daar moet u dan bij dutch kijken
U kunt dan kiezen tussen:
Single HTML Hier is alles opeen html pagina(handig als die Windows HTML Help niet doet )
Many HTML files (Hier staat alles op verschillende paginas)
Windows HTML Help (dit is het handigste, Gebruik ik altijd als ik iets moet weten en is ook interressant je leert dan steeds meer dingen)

Ik zoek gewoon een goed boek waar ik php krijg geleerd en wanneer ik klaar ben met lezen als hij uit is de mogelijkheid heb om zelf projecten te kunnen maken zoals ledensysteem is me doel met daarbij behorende pm systeem en forum en zulk soort dingen. Ik heb nu al heel veel recensies gelzen van boeken op verschillende sites en nu weet ik het helemaal niet meer. Kan iemand mij gewoon een paar boeken zeggen waar ze goede ervaringen mee hebben (niet te prijzig).
Hopelijk reageert er iemand die me een goed boek aan raad

Alvast bedankt!!!
php leer je alleen als je het doet,
je kan php niet leren door een boek uit te lezen en dan verwachten dat je een phpguru bent.

zolang je niets probeerd lukt het je nooit, kijk es op deze site voor scripts, er staat reacties onder en vragen zoals die van jou.

Reageren