1) mijn scherm is vrij groot (1280 x 1024) en dan herhaalt je achtergrondplaatje
2) zo'n java-applet met bewegend water is een beetje achterhaald. Het vertraagt het laden en voegt niet echt iets toe
3) de links onderaan in je pagina zien eruit alsof het een navigatie-menu is. Eigenlijk zijn het volgens mij links naar andere pagina's?
wat punt 3 beterft daar heb je helemaal gelijk in
ik doe voor de techniek voor mezelf ooit heb ik er een voor mijn baas geschreven maar die werd niet goed genoeg bezocht bij dot.tk dus die hebben ze weer verwijdert.
verder bedankt voor je mening.
?
Onbekende gebruiker
24-10-2005 12:31
Er zit nog een groot aantal fouten in de html. Gebruik Tidy of w3.org om e.e.a. te valideren, dit is wat Tidy er van zegt: 0 errors / 47 warnings
Voor een beginner die het een en ander aan het testen is, is dit een (leuke) website.
Als je tijd en zin hebt...
...is het handig om je meer te verdiepen in de mogelijkheden van CSS.
...moet je jezelf eens gaan verdiepen in een bezoeker van jouw website. Kan hij alles vinden, waar kijk je als eerste naar, waar moet het hoofmenu staan, wat voor informatie wil je, enz.
Let op! Het gebruik van applets in je website is leuk. Ga na.... wat gebeurt er als ik GEEN JAVA geïnstalleerd heb.