Zijn er hier nog mensen die naar de PHP-conferentie van Eduvision gaan?

Zie ook deze link
Ik niet waarschijnlijk; ik ben maar een arme student en dan is € 39,-- best veel :(

Bovendien wordt het op een donderdag gehouden; ik weet nog niet of ik dan wel kan.

Ik vind het idee dat een tijdje terug werd geopperd daarentegen nog steeds goed; gezellig een dagje (of twee) met wat leden van phphulp ergens samen komen en dan een beetje php-en en kletsen en al. Wellicht dat er leden zijn die ook workshops of lezingen of iets dergelijks willen organiseren? Organiseren we gewoon onze eigen conferentie! :)
Ik ben ook student, maar dan 's avonds ;)
Gister won ik toevallig 1 van de twee kaartjes die verloot werden op PHP-Freakz, ik had er hier op phphulp eigenlijk nog niets over gelezen.

Vorig jaar was de eerste conferentie, die was, ondanks het drukke tijdschema, best interessant. De onderwerpen die dit jaar aan bod komen spreken me op zich ook wel weer aan, ik ben benieuwd wat ze gaan vertellen over MySQL 5 :)

Met het geven van workshops ben ik pas begonnen, voor een schoolproject moesten we iets bouwen in PHP/MySQL (*gaap*), uiteraard had ik projectleden die hier nog nooit iets mee gedaan hadden, de colleges op school vielen erg tegen dus ik ben er zelf maar wat gaan geven ;)
Tja laten we woord bij daad houden en dan ook een datum prikken voor het houden van een PHP Workshop :-)

Dus de oproep dan hier wie wil meehelpen wat te organiseren:

stuur me een mail: [email protected]

Reageren