Kan iemand me in normaal nederlands uitleggen hoe ik deze (piep) library nou eigenlijk moet installeren.
De docs bij de client helpen me niet echt en PHP.net ook niet.
Ik heb er al zo'n 8 uur aan besteed en had op deze manier zelfs apache naar de (piep) gepiept :)

Jaap Marcus bv die leek er ervaring mee te hebben ;)
Waar heb je het eigenlijk over? Welke client, en waarvoor? Bedoel je Libc? Wat probeer je uberhaupt te doen dat je deze libary moet installeren en er 8 uur over doet?

Grtz,

Arend.
Ik schijn volgens PHP.net die library nodig te hebben om de IMAP functies te gebruiken.
Vandaar dus :)
Probeer je php handmatig te compilen?

1006 posts, maar nog geen fatsoenlijke vraag kunnen stellen ;)
Geef eerst ff wat meer info graag :P
Welk OS
Welke compiler
En leg ook eens uit wat je nu precies probeert te doen :P
Dankje Adje :$
Ik dacht dat het wel een duidelijke vraag was.
Opnieuw dan maar:
Ik moet volgens PHP.net, om de IMAP functies te gebruiken, een library downloaden.
Deze heb ik gedownload maar ik krijg deze niet aan de praat. Met andere woorden ik snap er niks van!
De vraag is dus hoe ik dit moet doen.

Compiler? Dev-cpp?
[1] Is de libary die je gedownload hebt al gecompiled, of moet je deze ook nog compilen?
[2] Is deze niet gecompiled: zou je niet de precompiled versie overwegen? Daar ik het vermoeden heb dat deze niet perse voor windows geschreven zijne n het nog wel eens een pain in the ass kan zijn deze te porten.
[3] README file van de libary al eens bekeken?

als jet gewoon in windows is dan moet je gewoon php_imap.dll laten laden

als je de standaard php release voor windows download dan zit die bij extensions erbij :)

in je php.ini bij dit regeltje: ;extension=php_imap.dll
de ; weghalen en het werkt :)
Ye :)
Als ze dat er nou gewo0n inzetten :)
Bij PHPinfo() staat nu ook imap,
dankje :D
mooi uitleg dit had ik ook nodig

Reageren