hallo allemaal,
Ik overweeg om het boek: Leer jezelf PROFESSIONEEL... Werken met PHP 5 en MySQL te kopen. Heeft iemand van jullie dit boek al gelezen, zo ja is het een leuk/goed boek?
?Onbekende gebruiker
29-10-2005 15:04
Dat ik ook wel willen weten, want ik ken al vrij goed php. Array's, OOP, classes en objects maken echt deel uit van mijn scripts, en ik zou ook wel willen weten of ik er ook van kan leren :)
Alhier alvast een probleempje met "Leer jezelf professioneel werken met PHP 5 en MySQL".
Ik ben het eens met Arend; verschilt per persoon. Maar ik ben er ook van overtuigd dat iedere PHP-er het Complete Handboek in zijn kast zou moeten hebben staan ;)
Edit:
Kennelijk laat dat boek je met XAMPP werken (ik ken dat boek zelf niet). Persoonlijk vind ik dat een goed boek toch minstens moet uitleggen hoe je PHP installeert en waar je vervolgens de bestanden moet opslaan. Anders heb je weinig aan de volgende hoofdstukken ^^
Hmm...als je al php kan dan zou ik toch eigenlijk overwegen om geen boek te kopen :)
Spaart een hoop geld uit en je kan toch ook uit de voeten met diverse php-fora (waaronder natuurlijk PHPhulp) en php.net.