Ik heb mijn login systeem gebouwd. Maar als ik met de verkeerde geruikersnaam en wachtwoord inlog dan ben ik ook ingelogged; Hoe komt dit?

[code="php"]<?PHP
error_reporting(E_ALL);
?>
<table border="2" bordercolor="#2D2D2D" cellpadding="0" cellspacing="0" colspan="0" width="70%">
<tr>
<td bgcolor="#2D2D2D">Inloggen</td>
</tr>
<tr>
<td>
<form method="post">
<table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td width="50%">Gebruikersnaam</td>
<td width="50%"><input type="text" name="gebruikersnaam" value="" onclick="gebruikersnaam.value=''" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td width="50%">Wachtwoord</td>
<td width="50%"><input type="password" name="wachtwoord" value="" onclick="wachtwoord.value=''" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td width="50%">Ingelogd blijven</td>
<td width="50%"><select size="1" name="dagen">
<option selected value="1">1 Dag</option>
<option value="2">2 Dagen</option>
<option value="7">7 Dagen</option>
<option value="14">2 Weken</option>
<option value="28">1 Maand</option>
<option value="178">6 Maand</option>
<option value="356">1 Jaar</option>
</select></td>
</tr>
<tr>
<td width="50%">&nbsp;&nbsp;</td><td width="50%" colspan="2"><input type="submit" name="login" value="Login"></td>
</tr>
</table>
</form>
</center>
<?
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
{
$query = mysql_query("SELECT COUNT(id)
FROM leden
WHERE gebruikersnaam='".mysql_real_escape_string($_POST["gebruikersnaam"])."' AND wachtwoord='".md5($_POST["wachtwoord"])."'") or die(MySQL_Error());
if(mysql_num_rows($query) == 1)
{
setcookie ("login", mysql_real_escape_string($_POST["gebruikersnaam"]),time()+3600*$_POST["dagen"]);
echo "U bent ingelogt.";
echo "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"1; URL=index.php\">";
} else {
echo "Fout.";
}
}
?>
</td>
</tr>
</table>[/code]
phpMyAdmin kan ".mysql_real_escape_string($_POST[ "gebruikersnaam"]). " en ".md5($_POST[ "wachtwoord"]). " niet uitvoeren, je moet dus die twee dingen vervangen door de tekst die ze representeren.
En waar representeren ze dat?
En waar representeren ze dat?
Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Reageren