Beste PHPers,

Ik loop tegen een klein probleempje aan. Ik maak verschillende checkboxes aan, die ieder het attribuut name="bestandsnaam.jpg" aannemen. Iedere checkbox heeft dus de naam van een bestand. Wanneer er echter op de submit-button wordt gedrukt wordt in iedere naam de punt vervangen door een underscore. Ik krijg dan dus zoiets als bestandsnaam_jpg

Weet iemand wat ik hier het beste tegen kan doen..?

alvast bedankt!
terug vervangen met str_replace ? anders onderzoeken hoe het komt ik heb het eerlijk gezegt nog nooit mee gemaakt nou moet ik er wel bij zeggen. Dat het nog nooit nodig is geweest een . in een name mee te posten. Misschien is het teken niet toegestaan?
Nee ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt.. kan er verder op het net ook niets over vinden dus ik dacht laat ik het eens op het forum vragen :-P

Ik ga denk ik inderdaad de _ terug vervangen voor een .

Thanx voor je antwoord in ieder geval!
Laat je form eens zien dan?
Wordt ook gedaan bij input type=image. Dan wordt [naam inputveld].x of .y ook _x of _y.
ok ik heb het opgelost met een str_replace waar nodig... het viel me ook op dat een spatie in de name ook wordt omgevormd tot een _ dat was ook eenvoudig op te lossen met een str_replace

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Reageren