beste leden,

Bij deze zou ik graag feedback ontvangen wat jullie van het nieuwe ontwerp vinden voor de vernieuwde website van de hondensport vereniging Veendam.

Het gaat hier ENKEL om de layout. Oftewel, de pagina`s werken nog niet. Daarnaast is de content grootendeels fictief ( wellicht bijft het ) maar het gaat voorlopig om de layout.

Alle input is welkom. Ik wou in eerste instantie bij de foto`s ( in het bruine gedeelte bovenaan) een JS image rotator doen, maar omdat de site in hun beheer gaat, en de foto`s geupload worden, zie ik hier nog niet echt een mogelijkheid. Verder zijn de foto`s simpel met lightbox 2.

In ieder geval bedankt voor de input. Kritiek is welkom! maar wel onderbouwd aub. kleurgebruik, indeling, structuur enz enz.

Hierbij de link:
hondensport linkje

Groet,

Merijn
Gaat ook niet werken.. zoals je 2e link al aangeeft werkt het niet goed onder Vista. Geloof me, ik heb al gezocht. Een VPC gaat niet werken ( home premium) en jou programma zou alleen native kunnen draaien onder bijvoorbeeld VMWare.. En zelfs dan is de vraag of die gaat werken.

Erg frustrerend aangezien testen zo ongelooflijk moeilijk is

edit: OK ik heb net een programma gevonden welke alle IE versie kan draaien onder Vista!!!!!!!!

programma: [url =http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage] linkie [/url]
lol XD IE Tester had ik afgelopen week ook geinstalleerd op mn pc (heb ook Vista)

Reageren