Voor een project ben ik samen met iemand anders een website aan het maken; www.actieveplussers.nl
Het is een datingsite voor 50 plussers.
Graag checken op snelheid, gebruiksgemak, fouten, veiligheid, seo.
Frisse goeduitziende pagina welke erg duidelijk gestructureerd is volgens de juiste hierarchie. Goede SEO toegepast, hier zijn enkel nog wel verbeteringen mogelijk: <h1> - <h6> kopjes, niet alle hyperlinks en afbeeldingen bevatten title/alt tags. (mouse over bij laatste mannen/vrouwen geeft de tekst dat er ingelogd moet worden, hier kan je beter andere tags aan koppellen).
voor de mensen die willen inloggen, die kunnen gewoon op inloggen klikken,
(gebruikersnaam: profielnaam)
(wachtwoord: wachtwoord)
Staat dus automatisch al ingevuld :P
Als je ingelogd bent en je klikt op een link onder laatste 10 mannen of vrouwen dan is bij diverse het profiel een heel eind naar rechts verschoven en dus niet meer goed zichtbaar.
@SanThe's laatste reactie (15.04.2009 13:09): Ik weet niet wat je bedoelt. Zou je een screenshot kunnen maken? Of in iedergeval zeggen welke browser? Kan het komen omdat ik het lettertype heb vergroot?
En je zei dat je in de doelgroep zit. Als ik de letters 1pt kleiner maak (zoals het eerst was), denk je dan dat je het nog goed kan lezen? (lijkt mij wel eigenlijk :$) Is het dan verstandiger om de letters weer 1pt kleiner te maken? Want dat ziet wel mooier uit.