Ik heb hier een scriptje voor het aantal meldingen te laten zien van een bepaald team, allen de gebruiker gegevens komen binnen via adLDAP, dan moet dat dus in een query komen. Dit zijn heel veel namen achterlkaar die dus eerst uitelkaar moeten en dan en gescheiden moet worden.

Ik heb al een heel stuk alleen nu krijg ik een error
Dit is de code

$members = $adldap->group_members($team);
$whereclause = "'".implode("','",$mebers)."'"; 
$sql = mssql_query("select * from werkopdracht where werknemer in (".$whereclause.")");
$num_rows = mssql_num_rows($sql);
    echo '<table class="tableown">
            <thead>
            <td>Aantal Meldingen '.$team.'</td>
            </tr>
            </thead>
            <tr>
            <td>'.$num_rows1.'</td>
            </tr></table>';

En dit de error

Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in C:\Inetpub\wwwroot\page\rapport\samenstellen.php on line 117

Ziet iemand mijn fout?

Alvast bedankt!
Typo op regel 2.
$mebers => $members
je wil '$mebers' Exploden. Dit moet denk ik '$members' zijn.
Denk er wel aan dat je deze error ook krijgt als $members een lege array is. Hierop moet je dan ook nog controleren: ([php]count[/php]() > 0)
Mark L op 18/06/2010 11:42:01

([php]count[/php]() > 0)

Of natuurlijk gewoon [php]empty[/php]()...

Dan moet je uiteraard wel 100% zeker zijn dat je een array hebt. ikzelf doe eigenlijk altijd 'is_array($var) && count($var) > 0' Maar je kunt uiteraard ook 'is_array($var) && !empty($var)'.

Maar als je 100% zeker weet dat je een array hebt, hoef je uiteraard niet te controleren of het een array is.
Zit erin!

Nu heb ik dus in deze zin een fout gemaakt

echo	'<option'; if($a == "Voorraad") {echo 'selected="selected"';} echo 'value="Voorraad">Voorraad</option>'; 

ik zie alleen de fout niet.
Je moet nog een spatie hebben na je option;

echo '<option ';

Reageren