Door
Mathijs M
op 28-08-2010 11:59
gewijzigd op 04-11-2010 19:06
2.003 views
Ik ben bezig met een nieuwe website, mijn ontwerper kwam met de volgende layout:
--
De onderste "balk" (laatste scores, over ***results) heeft nog niet de juiste kleur. Deze zal hij nog aanpassen.
De oranje waarschuwing is alleen zichtbaar als er ook echt iets te melden is.
Graag zou ik jullie mening willen weten over het ontwerp van de website, als jullie nog tips hebben hoor ik deze graag.
Minder ruimte tussen de het content-vak en het menu.
De tabel met scores aan de onderkant is een geprop, doe dit anders, efficienter en mooier kleurgebruik.
Lijn knoppen zoals "Meer weten" en "Alle scores" op de zelfde hoogte uit
Een selecteert menu-item heeft een pijltje onder zich alsof het een tabblad is, verder is daar niets meer van terug te zien, het is een beetje raar. Ik zal het zonder pijltje gedaan hebben.
Het lettertype uit je logo is verwarrend, je ziet geen onderscheid tussen kleine en grote letters. Verder leest het niet heel fijn, kan niet uitleggen waarom eigenlijk.
Minder ruimte tussen de het content-vak en het menu.
De tabel met scores aan de onderkant is een geprop, doe dit anders, efficienter en mooier kleurgebruik.
Deze wordt inderdaad nog veranderd
Jesse Degger op 28/08/2010 12:23:34
Lijn knoppen zoals "Meer weten" en "Alle scores" op de zelfde hoogte uit
Goed idee, dat zal een stuk beter zijn.
Jesse Degger op 28/08/2010 12:23:34
Een selecteert menu-item heeft een pijltje onder zich alsof het een tabblad is, verder is daar niets meer van terug te zien, het is een beetje raar. Ik zal het zonder pijltje gedaan hebben.
Het lettertype uit je logo is verwarrend, je ziet geen onderscheid tussen kleine en grote letters. Verder leest het niet heel fijn, kan niet uitleggen waarom eigenlijk.
De laatste 2 punten zal ik ook even doorgeven aan degene die de ontwerpen gemaakt heeft.