Download trager , Apache, php, IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram Z

Bram Z

15/04/2005 19:37:00
Quote Anchor link
Ik heb op mijn pc wamp geinstalleerd met
apache 1.3
php 5
En nog een paar dingen. Nu zit ik achter een router een kunnen andere mensen achter die router van mijn pc downloaden. Nu download hij maar 1.5 Mb/s terwijl het 100 Mbits is. Maar een paar dagen geleden kon iemand met zijn computer nog downloaden aan 12.5Mb/s van mijn host.
Nu het verschil is dat ik toen nog apache(2) en php(4.3) zelf geinstalleerd had. Maar ook dat hij firefox gebruikte.

Op mijn pc heb ik firefox, maar ik kan niet van mijn eigen host downloaden. En op die computer waar je aan 1.5Mb/s download mag ik geen firefox zetten .

Vertraagt die download nu van 12.5Mb/s naar 1.5Mb/s doordat ik IE gebruik daar, Of apache 1.3 gebruik nu, of php 5 gebruik.

Of is het nog iets anders. (Ik weet dat 1.5Mb/s ook snel is, maar voor bestanden van 1 Gb is dat traag)
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 11:14:04
 
Mitch X

Mitch X

15/04/2005 20:19:00
Quote Anchor link
Je netwerkshare is dus laag?
Doe dat dan ook niet via Apache :S
 
Bram Z

Bram Z

15/04/2005 20:54:00
Quote Anchor link
Waarom niet ?? vroeger ging het perfect, en nu niet meer. Gewoon omdat ik apache en all herinstalleerde. Want ondertussen heb ik weer

Apache 2
php 4.3

Geinstalleerd

en ook gedownload met firefox is nog even traag ...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.