< teken zichtbaar, maar niet in code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

06/03/2009 15:37:00
Quote Anchor link
Dag allemaal,

Het volgende is het geval. Ik heb een website ter test ergens geupload op het netwerk. Als ik de pagina vervolgens in de browser oproep dan zie ik het < teken staan.

Als ik de bron bekijk dan staat er een &lt; voor de table tag.
Echter de code die ik upload is juist:

HTML code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<div id="pagewidth">
    
    <div id="header">
           <div id="logo"></div><!--Einde Logo-->
        <div id="buttons">
            <table>
            <tr>
                <td width="5%">...gegevens uit database en de rest van de code

Nu plakt hij er op de een of andere manier een &lt; voor.
Wat ik ook doe het < teken gaat niet weg. Iemand enig ervaring hiermee?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 06:26:32
 
Leon Kunst

Leon Kunst

06/03/2009 16:01:00
Quote Anchor link
&lt; is de html code voor een < (less then).

Is het gewoon html pagina, of parse je het met php oid?
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

06/03/2009 16:04:00
Quote Anchor link
Het is een PHP pagina, maar zoals je ziet staat er in het bestand op die plek geen &lt; teken.
 
Leon Kunst

Leon Kunst

06/03/2009 16:06:00
Quote Anchor link
En via welke manier print je dat op je scherm? geef dat stukje php eens als je wilt....
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

06/03/2009 16:10:00
Quote Anchor link
Het stukje zelf is geen PHP. Er zit in een deel van de pagina PHP. Het stukje waar het fout gaat is pure HTML.

Ik mag helaas niet de gehele pagina posten.

\\EDIT
Het is namelijk zo dat als ik alle PHP uit de pagina verwijder dat het < teken er nog steeds staat.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben van Erkelens
 
Leon Kunst

Leon Kunst

06/03/2009 16:23:00
Quote Anchor link
Heb je de code al ingesloten? Dus dat je steeds een regel weghaalt, totdat je de < niet meer ziet?
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

06/03/2009 16:33:00
Quote Anchor link
Mijn held! Ik zag dat het ergens verder naar beneden in de code stond, namelijk:

<<td>

Ik zat op de verkeerde plek te zoeken. Na het weghalen van de <table> tag kwam ik hierachter.

Bedankt voor de goede tip!
 
Leon Kunst

Leon Kunst

09/03/2009 11:23:00
Quote Anchor link
:) No problemo...

Vaak kan dat soort dingen aan meerdere oorzaken liggen... insluiten is dan wel één van de snellere manieren om er achter te komen...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.