[ Vrijwillig ] Is mijn site veilig ja of nee?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gurdt Hooghoudt

Gurdt Hooghoudt

24/06/2011 16:26:24
Quote Anchor link
Beste PHP Hulp,

Ik ben momenteel bezig met een project voor mijn zelf veel wil ik er niet over kwijt, ben bang dat iemand er vandoor gaat met mijn idee.

Maar toch wil ik graag weten of mijn site veilig is want dat is wel van belang.
De site is nog niet helemaal af maar zou iemand voor mijn willen kijken hoe veilig mijn site is?

Reageer hier maar en dan kijk ik wel even wie het kan testen..
Of heeft er iemand nog tips?

Weet alleen niet of ik hem nu al zou laten testen of pas als hij helemaal af is.

Alvast bedankt,
Greetz Gurdt
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:35:21
 
Chris -

Chris -

24/06/2011 20:41:14
Quote Anchor link
Gurdt, het is beter om dit te doen als de website zo goed als klaar is.
Gewijzigd op 25/06/2011 17:32:21 door B a s
 
The Force

The Force

24/06/2011 23:23:38
Quote Anchor link
Als je zelf niet weet of het veilig is dan is het dat waarschijnlijk niet. Om een veilige site te kunnen maken moet je afweten van alle methodes om websites te hacken en op welke manier je deze kan tegen gaan. Dus verdiep je in security (SQL injection, XSS, cross site request forgery enz.. Basisregel: vertrouw nooit gebruikersinput, zelfs niet hetgeen wat uit je database komt. Daarnaast: hoe veilig zijn je wachtwoorden (ftp, sql, applicatie), staat je applicatie buiten de webroot, gebruik je hashing voor wachtwoorden (en zo ja gebruik je goede en gebruik je salts?), enzovoorts.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.