1x per dag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

12/12/2011 22:04:49
Quote Anchor link
Mijn peroonlijke mening is dat je elk onderhoud van een website nooit afhankelijk moet maken van willekeurige gebruikers. Ik begrijp dat je het perfect wil maken maar je moet jezelf ook niet helemaal buitenspel zetten :-)
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 02:10:07
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/12/2011 22:07:10
Quote Anchor link
"Ik begrijp dat je het perfect wil maken maar je moet jezelf ook niet helemaal buitenspel zetten :-)"

Huh.. wat bedoel je? :)

Maar is het dan fout om, als je een gecachet bestand opvraagt, te controleren of de datum verlopen is en zo ja, dan een nieuw bestand aan te maken? Zou jij daar een cronjob voor gebruiken dan?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

12/12/2011 22:20:08
Quote Anchor link
Nee hoor, ik heb het zo gemaakt dat het gecachte bestand vervangen wordt zodra het origineel gewijzigd wordt.
Wat ik is bedoel dat je jezelf niet misbaar moet maken, wij moeten toch ook geld verdienen :-P
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/12/2011 22:29:45
Quote Anchor link
Ah zo, haha... lol :)
 
Aad B

Aad B

12/12/2011 22:45:02
Quote Anchor link
Een beetje off-topic maar @Ger: dit meen je toch niet serieus??
Quote:
@Aad, als ik met het ophalen van bakken data een aantal queries kan voorkomen, dan geniet dat mijn voorkeur.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

12/12/2011 22:59:58
Quote Anchor link
natuurlijk meen ik het serieus
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.