3d studio max

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

27/12/2009 13:17:00
Quote Anchor link
Beste,

Het is nou niet bepaald webdesign, maar het design gaat wel gebruikt worden voor het web. Dus technisch gezien, mag ik in deze categorie posten.

Ik ben op zoek naar mensen, die 'oké' tot 'zeer goed' overweg kunnen met een 3d programma. maya, 3dstudio max, zelfs blender mag.

Ik zal voor de mensen die zoeken naar wat het betaald, alvast neerzetten wat het betaald: Een deel van de opbrengsten van het eindresultaat.

Dat kan dus variëren van niks, tot heel veel. Nou neem ik wel aan dat de gene die zich geroepen voelt te helpen, het niet doet voor het geld, maar voor het eindresultaat.

Ik ben samen met een aantal vrienden/ mede-scripters een nieuw project gestart. We staan op het punt om ons derde browser game te bouwen, en het is een enorm project. Wel hebben we nog mensen nodig, 'designers', die een stukje stad kunnen ontwerpen. Als je dit een beetje, tot heel goed kan, meld het hier maar, of mail me op [email protected]

Je zal samenwerken met andere designers, zodat iedereen wat van elkaar leert, en elkaar een beetje aanvult.

mvg,

Wesley Overdijk.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.